Vil du være en Pilot i USA?

Jeg modtager mange e-mails anmoder om oplysninger om at blive et flyselskab pilot i USA. Denne artikel omhandler mange af de generelle spørgsmål jeg får om typer pilot karriere, løn, FAA krav, erhvervsuddannelse, muligheder for avancement og beskæftigelsesudsigter for piloter.

(Bemærk venligst, at kommerciel pilot industrien er meget konkurrencedygtige, især siden 9/11. De oplysninger, der indsamles for denne artikel var indkøbt primært fra regeringen arbejdskraft forskningsorganisationer, bemærkede i slutningen af artiklen).

TYPER AF PILOT KARRIERE

Der er fire generelle typer af pilot karriere:

1. kommercielle piloter

2. landbrugsprodukter piloter

3. helikopter piloter

4. fotogrammetri piloter

KOMMERCIELLE PILOTER

4 ud af 5 piloter kommercielle piloter i USA er ansvarlig for transport af fragt og/eller passagerer. De øvrige 20% af kommercielle piloter har stillinger involveret i eftersøgning og redning, test fly, flight instruktion eller undersøgelse, overvågning biltrafik eller sporing af kriminelle. Nogle kommercielle piloter flyver også landbruget fly, beskrevet nedenfor nærmere.

Der er generelt tre kategorier af karriere for kommercielle piloter: piloten og kaptajn er den højestrangerende officer og fører tilsyn med flyvebesætningen, Andenpiloten, kaldes den første Officer, der bistår kaptajn; og Flight Engineer, eller anden Officer, der bistår de andre piloter og udfører sådanne opgaver som overvågning og drift instrumenter. De fleste fly flyve med kun to piloter som edb udstyr erstatter behovet for flyvningen ingeniører i moderne, mere avancerede fly.

Omkring 75% af piloter flyve 75 timer om måneden, og bruger omkring 75 timer at gennemføre ikke-flyvende arbejde ansvar. Omkring 25% af piloter arbejde mere end 40 timer om ugen.

LANDBRUGS PILOTER

Landbrugs piloter flyve helikoptere eller fly og er typisk ansvarlig for afstøvning afgrøder, distribuere frøene til genplantning af skov, bekæmpelse af skovbrande, inspektion af rørledninger eller distribution af fisk i søerne.

HELIKOPTER PILOTER

Helikopter piloter giver en bred vifte af tjenester, der arbejder for virksomheder og regeringen. Områder af speciale omfatter overvågning af trafikken, olie-og gasudvinding, pipelinen overvågning, logføring, byggeri, landbrug, søgning og redning, medicinsk udrykningskørsel, retshåndhævelse og nyhedsindsamlingen. Der findes andre helikopter pilot holdninger til corporate eller rejse charter.

FOTOGRAMMETRI PILOTER

Fotogrammetri piloter specialiserer sig på flyvende på specifikke højder og hastigheder egnet til luftfotografering. Luftfotografering er brugt til kortlægning af jordens overflade, fast ejendom forstås, og virksomhed eller regering forskningsbehov.

PILOTER – HVAD DE TJENER I DAG?

Den mediane årlige indkomst af alle kommercielle piloter i USA er $43,300. De højeste 10% af lønmodtagerne tjent mere end $92,000 og de laveste 10% af lønmodtagere lavet mindre end $24.000.

Piloternes løn varierer meget afhængigt af den flytype, antal timer og miles fløjet, og hvorvidt piloten virker for et flyselskab. Indtjening for piloter er blandt de højeste i landet.

Den årlige medianindkomsten af kommercielle piloter er $110,940, og over 25% tjent mere end $145.000. De laveste 10% af kommercielle piloter tjente mindre end $36,110. Senior piloter er blandt de højest betalte lønmodtagere i USA.

Ud over traditionelle indkomst tjene piloter en “dagpenge” eller udgift godtgørelse for hver time, at de er væk fra deres base by. Denne diæt kan være op til $500 per måned. Yderligere, piloter og deres nærmeste familie også drage fordel af betydeligt reduceret air travel og hotel overnatning priser.

FAGFORENINGER

Større end 50% af alle fly piloter i USA er EU-medlemmer. Fleste piloter, der er ansat af store flyselskaber tilhører flyselskab piloter Association, International eller ALPA. Der er ansat af en nationale luftfartsselskab er imidlertid medlemmer af foreningen allierede piloter. Derudover tilhører nogle flyvemaskinister flyvemaskinister International Association.

Flyrejse rute tildelinger er baseret på anciennitet i medlemskab af Unionen.

FAA FORORDNINGER – HVAD DU BEHØVER AT FÅ HYRET

For at blive ansat som en kommerciel pilot i USA kræver en føderal Air Transport rating og certificering for den specifikke type fly, der flyves. Helikopter piloter skal også være bedømt og har en kommerciel pilot-certifikat. Ansøgere til disse licenser skal have et minimum af 250 flyvetimer af erfaring og være mindst 18 år gammel. Derudover skal ansøgere bestå en fysisk undersøgelse, der sikrer, at de er ved godt helbred, og at de har god hørelse og 20/20 vision enten med eller uden briller.

Den skriftlige prøve for en pilot rating omfatter spørgsmål om FAA forordninger, principperne for sikker flyvning og navigationsteknikker. Certificeringen kræver også piloter til at demonstrere deres flyvende evne til at FAA eller FAA godkendte eksaminatorer.

For at flyve i perioder med lav sigtbarhed, skal være bedømt piloter for at flyve af instrumenter alene. For at kvalificere sig til denne klassifikation, piloter skal bestå en skriftlig prøve og skal have 105 timer flyvning erfaring, der omfatter 40 timers erfaring fører udelukkende af instrumenter. Denne certificering kræver piloter til at demonstrere deres evne til at flyve af instrumenter alene at FAA eller FAA godkendte eksaminatorer.

Kommercielle piloter har yderligere licenskrav. Først, piloter skal have en licens, transport, som skal ansøgerne være mindst 23 år gammel og har et minimum på 1.500 flyvetimer erfaring. Denne erfaring skal omfatte instrument og natten flyvende. Derudover skal piloter passere skriftlig og flyvning undersøgelser. For det andet er piloter normalt forpligtet til at have en eller flere avancerede ratings, såsom fly type rating eller et flermotorers fly rating. Denne anden kvalifikation kriterier er afhængig af typer af fly piloten flyvende og/eller det pilotjobcentre.

Piloternes licenser eller ratings er gyldig så længe piloten passerer periode fysiske eksamener og flyvende prøvninger, der kræves af den føderale regering og flyselskab selskab forordninger. Medicinske certifikater udstedes i 3 klasser. En klasse l certifikat er den mest stringent, og kræver de højeste niveauer af syn, hørelse, ligevægt og sundhed. Klasse ll lægeerklæring har mindre strenge krav, men stadig kræver en høj standard for generelle sundhed og en fremragende sygehistorie. Den mindste stift klassificering er klasse lll lægeerklæring.

FAA BESTEMMELSER BEGRÆNSER MÅNEDLIGE FLYVETIMER

Lovligt, er piloter ikke tilladt at flyve mere end 100 timer i en given måned, og ikke mere end 1000 timer i et givet år. Derudover må piloter mindst 8 timers uafbrudt hvile i 24 timer før efterbehandling deres fly forpligtelse. FAA kræver luftfartselskaber at udlevere denne hvileperiode til at vogte overdreven træthed, som kan resultere i en usikker fly piloter.

UDDANNELSE

Der er ca 600 civile flyvende skoler i USA, er certificeret af FAA. Nogle gymnasier og universiteter tilbyder også FAA certificeret pilot kurser, der tilbyder grad kreditter. De væbnede styrker er derudover en stor kilde til uddannede piloter til civil pilot karriere.

AVANCEMENT MULIGHEDER

Mange nye piloter starter ud som flyvemaskinister eller første officerer med mindre eller regionale flyselskaber. Fremgang for mange piloter kan indebære overførsel fra en lille flyselskab til en større transportvirksomhed. Avancement er dog typisk afhængig af anciennitet. Flyvemaskinister kan avancere, ifølge deres anciennitet som chefkonsulent positioner efter 1-5 års erfaring. Efter 5 til 15 år oplever, de kan gå videre til kaptajn positioner afhængigt af deres anciennitet.

Nogle piloter forskud til ledende stillinger, mens andre forskud baseret på anciennitet til større fly eller bedre ruter eller en foretrukne hjemmebase placering. Landbrugs piloter kan rykke ind i job eller blive selvstændige som uafhængige entreprenører.

PILOT BESKÆFTIGELSE VEJRUDSIGT

Antallet af beskæftigelsesmuligheder for piloter i USA forventes at vokse om så hurtigt som gennemsnittet af samlede beskæftigelsesvækst fra 2003 til 2010. Konkurrence om arbejdspladser vil dog fortsat være højt. Årsager, at langsom vækst er en funktion af fusioner og udfordringer i luftfartsindustrien. Derudover fremskridt i teknologi reducere behovet for flyvningen ingeniører, og videokonferencer og telekonferencer reducere behovet for forretningsrejser.

Nogle industri analytikere forudsige behovet for 27.000 nye piloter fra 2003 til 2010 som følge af pensionering. Mange af de piloter, der var ansat i 1960-erne er nu nået til obligatorisk pensionsalder, og dermed et par tusinde ledige stillinger forventes at opstå hvert år for de næste mange år. Bemærk, at ikke mange piloter går på Pension tidligt på grund af høj indtjening og fordele, og kendsgerning deres unikke færdigheder er ikke generelt kan overføres til andre karrierer.

Ansættelse af piloter er følsomme over for ændringer i økonomien. Flyselskaber tvinges til at orlov eller midlertidigt lay-off piloter i perioder når efterspørgslen efter luft rejser falder. I perioder med lavkonjunktur påvirkes piloter ansat i kommercielle eller corporate flyvende og flight instruktion negativt af nedgangen i økonomien.

DE BEDSTE JOBMULIGHEDER

Piloter, der har den mest FAA licenser og der har logget de mest antallet af flyvetimer på avancerede fly vil generelt har de bedste jobmuligheder. Militære piloter typisk har mere erfaring og licenser end andre piloter, og dermed har flere jobmuligheder.

Det er forudsagt, at det største antal nye jobåbninger kommer fra regionale passager og cargo airlines og internationale transportvirksomheder. Industrien vil sandsynligvis opleve behov for flere flyselskaber, piloter og Flyveinstruktører.

Det forventes også, at der vil være et stigende behov for piloter, der opererer enmotorede flyvemaskiner, fordi flere virksomheder befragtning privatfly.

Bemærk, at kvinder udgør ca. 25% af det samlede antal beskæftigede som piloter i USA, og dette tal forventes at stige.

HVOR ER DE PILOT JOB?

Fleste af pilot job i USA er placeret i byer med større flyselskab hubs. De fleste stillinger er koncentreret i Texas, Georgien, New Jersey, New York, Californien, District of Columbia, Michigan, Illinois, Washington og Florida. Disse regioner skaber de fleste flyvninger i forhold til deres befolkningsstørrelse.

Af Julia Dean, MBA

Formand, www.AirlineJOB.net – at hjælpe folk får flyselskab job hurtigere

Copyright www.AirlineJOB.net. Alle rettigheder forbeholdes.

KILDER TIL DENNE ARTIKEL:

Bureau of Labor statistik, US Department of Labor

CPTC

ICPAC

Californien beskæftigelse udviklingsafdeling

Forskning & analyse Bureau leverer Labor markedsinformation til staten Montana

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *